Zmiana zasad obsługi mieszkańców!

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
11 marca 2022

Na podstawie Zarządzenia Wójta Nr 38.2022 z dnia 9.03.2022 r. od dnia 14.03.2022 r. do dnia 15.04.2022 r.  zmieniają się zasady obsługi mieszkańców w sprawach związanych z ewidencją ludności, dowodem osobistym, numerem PESEL oraz w sprawach Urzędu Stanu Cywilnego. Interesanci w sprawach ww. będą przyjmowani wyłącznie po wcześniejszym zapisaniu się. Nie dotyczy to tylko sporządzenia aktu zgonu.

Aby załatwić sprawy z ww. zakresu prosimy o rezerwację terminu i godziny spotkania pod numerami telefonu: 22 727 01 77, 22 727 05 21, 22 727 05 22 wew. 120.

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2022-03-11
Data publikacji:2022-03-11
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Admin
Liczba odwiedzin:1180