Projekt realizowany jest na podstawie umowy nr PPA/000027/07/D o dofinansowanie zadania pn.: „Poprawa jakości usług, dostępności oraz warunków pracy w Urzędzie Gminy”. Współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”
Okres realizacji: do 30 marca 2025 r.
Kwota dofinansowania: 426.500,00 zł
Celem projektu jest likwidacja barier architektonicznych i informacyjno- komunikacyjnych w budynku Urzędu Gminy Prażmów, w tym:
– Zakup i montaż drzwi wejściowych z siłownikami do automatycznego otwierania co ułatwi wejście do urzędu osobom z niepełnosprawnościami,
– Kontrastowe oznaczenia stopni na schodach oraz kontrastowe oznaczenie drzwi wykonanych z przezroczystych materiałów,
– Zakup i montaż infokiosku dla poprawy dostępności dla osób z problemami wzroku,
– Zakup krzesełka do ewakuacji,
– Wykonanie miejsc parkingowych dla osób z ograniczeniami w poruszaniu się,
– Montaż tabliczek przydrzwiowych z napisami w alfabecie Braille`a.